شماره مجازی

کاربردهای شماره مجازی

کاربردهای شماره مجازی

در مطالب قبلی سایت سعی شد تا شما را تا حدودی با شماره مجازی آشنا کنیم. اکنون در این مطلب قصد داریم شما را با کاربرد‌های آن آشنا کنیم تا اگر می‌توانید با خرید شماره مجازی کارهایتان را آسان‌تر و با کیفیت‌تر انجام دهید حتما از آن استفاده کنید. امیدواریم این اطلاعات شما را در بهبود کسب و کار و حتی انجام کارهای روزمره یاری دهد.

جایگزینی مناسب برای سیمکارت های عادی

شماره مجازی یکی از استفاده های مفید از تکنولوژی است که مزایای بسیاری نسب به سیمکارت های عادی دارد. هزینه و وقت زیادی که باید صرف تهیه سیمکارت کنید نسبت به خرید یک شماره مجازی بسیار بیشتر است. در مواردی حتی می‌توان این شماره ها را رایگان تهیه کرد که در مطالب دیگر سایت به بررسی مزایا و معایب این دو نوع روش خرید شماره مجازی پرداخته ایم. علاوه بر آن هر تلفن همراه نهایتا قابلیت فعال سازی و استفاده از دو سیمکارت را به شما می‌دهد. اما شما می توانیم به میزان نیازتان شماره مجازی تهیه کرده و از آن در تلفن همراهتان استفاده کنید.

کاربردهای شماره مجازی
با شماره مجازی میتوانید چندین حساب شبکه های اجتماعی داشته باشید

 

خرید فوری شماره مجازی

ساخت حساب در شبکه های مجازی و پیام رسان ها

بنا به دلایل متعدد گاهی نیاز داریم در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها چندین حساب کاربری بسازیم. برخی از این نرم افزارها به جز شماره همراه، اجازه ساخت حساب با استفاده از ایمیل را به ما می‌دهند ولی برخی دیگر مثل واتساپ، تلگرام و دیگر نرم افزارهایی از این قبیل تنها با استفاده از شماره تلفن اجازه ساخت حساب کاربری جدید را به کاربر می‌دهند. می توان نتیجه گرفت که داشتن چند شماره مجازی راه حل ساده و کاربردی برای ساخت حساب کاربری در بسیاری از نرم افزار ها می‌باشد. به جز شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها برخی از سایت‌ها نیز به دلیل تحریم‌ها و مشکلات اجازه ثبت نام با شماره ایران را نمی‌دهند و همچنین با توجه به نوسانات قیمت دلار ممکن است خرید سیم کارت خارجی نیاز به هزینه زیاد داشته باشد.

 

همچنین بعضی نرم افزارها فقط برای ساکنین یک کشور طراحی شده و تنها با داشتن شماره ای با کد همان کشور اجازه ورود خواهید داشت. برای مثال شبکه اجتماعی ویبو weibo تنها برای کشور چین قابل عضویت و رویت است. به جز آن نرم افزارهای دیگری هم هستند که با استفاده از شماره مجازی همان کشور به راحتی می توانید در آن عضو شوید.

ارتباط با افراد یا شرکت های خارج از کشور

گاهی پیش می‌آید که بخواهید با افرادی خارج از کشور تماس داشته باشید. حال این می تواند ارتباط با آشنایان مقیم یا مسافر در کشوری دیگر، دوستانی از کشورهای خارجی و یا حتی کسب و کار باشد. این کار با استفاده از سیمکارت داخلی بسیار پرهزینه می باشد در حالی که همین تماس ها می تواند با استفاده از شماره مجازی بدون هزینه صورت گیرد. با وجود این مسئله که دیگر به واسطه اینترنت یک دهکده جهانی داریم این موضوع جزو مهم‌ترین کاربری های شماره مجازی به حساب می آید.

خرید فوری شماره مجازی

کمک به بهبود سطح کسب و کار

خرید شماره مجازی علاوه بر افزایش انعطاف پذیری در پاسخگویی به مشتری و کنترل تماس ها، اعتبار کسب و کار شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. علاوه بر شرکت ها تمامی کسب و کار های کوچک هم بهتر است شماره تلفن داشته باشند که باعث حرفه ای تر به نظر رسیدن کار شما می شود.

به جز موارد بالا حسن دیگر شماره مجازی اختصاصی رند بودن آن‌هاست که باعث می‌شود راحت تر در خاطر بماند و همچنین متفاوت بودن این شماره می تواند بیانگر تجاری بودن آن شود. اینگونه همه متوجه می‌شوند که این شماره مربوط به کسب و کار شماست نه تلفن شخصیتان؛ که این خود سبب می‌شود با جدا کردن شماره تجاری خود حریم شخصیتان را حفظ کرده و در زمان های استراحت به راحتی زندگی شخصی خود را از کار جدا کنید.

در نگاهی دیگر باید توجه داشت که با خرید خط ثابت مجازی می توانید خط ثابت مخصوص شرکت را بر روی تلفن همراه خود فعال کنید. این باعث می‌شود کسب و کار شما دیگر محدود به مکان نباشد. علاوه بر شرایط ویژه این روزها و محدودیت حضور در محل کار، برای کارآفرینان و کسب و کارهای نوپا چه چیز بهتر از قابل حمل بودن تلفن تجاری می‌تواند باشد؟ همچنین هزینه این تماس های اداری برای شما بسیار کمتر از حالتی است که از خطوط ثابت عادی استفاده کنید. شما می‌توانید با هزینه اندک و خرید شماره مجازی، کیفیت کسب و کار خود چند سطح افزایش دهید.

استفاده های شماره مجازی
کسب و کار شما می تواند با داشتن شماره مجازی وارد بازارهای جهانی شود.
برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن