دسته‌بندی نشده

نکاتی درباره خرید شماره مجازی واتساپ

اولین گام در خرید شماره مجازی واتساپ

باید بدانید که با خرید شماره مجازی واتساپ می‌توانید علاوه بر استفاده از امکانات شماره مجازی، اطمینان داشته باشید که این شماره به طور کامل تحت اختیار شما است، از دسترس خارج نمی‌شود و همچنین فرد دیگری نمی‌تواند به شماره شما و حساب‌های کاربری مربوط به آن وارد شود.

در اولین گام برای خرید شماره باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید از شماره برای چه منظوری استفاده کنید. بسته به نوع استفاده می‌توانید نوع شماره و کد کشور آن را انتخاب کنید. انواع شماره مجازی را می‌توانید در مطالب دیگر همین سایت مطالعه کنید. در این مطلب قرار است به شما کمک کنیم تا راحت‌تر تصمیم بگیرید چه کشوری را به عنوان مرجع شماره مجازی خود انتخاب کنید.

انتخاب کشور و کد شماره مجازی

اگر هدف شما برای خرید شماره مجازی واتساپ مصارف شخصی و ساخت حساب کاربری است، معمولا کشوری که شماره متعلق به آن است اهمیت چندانی ندارد. اما در مواردی هم بنا به نیاز کاربر به ارتباط با افراد یا مراکز موجود در کشوری خاص؛ مهم است که حتما شماره متعلق به همان کشور باشد.

اما وقتی صحبت از کسب و کار و استفاده شماره مجازی در مسیر ترقی آن به میان می‌آید، بسته به نوع تجارت شما و نیازهای مبتنی بر آن کشور مورد نیازتان متغیر خواهد بود.

محدوده فعالیت شغلی و ارتباط آن با شماره مجازی

بسته به نوع کالا یا خدمات قابل ارائه در شغل شما کشور مقصدتان برای عرضه متفاوت خواهد بود. مطابق بودن کد شماره مجازی شما با کشور مقصد شما می‌تواند اعتبار زیادی به تجارتتان ببخشد و نکته مثبتی برای این تبادل محسوب شود.

در سمت دیگر ممکن است صاحبان مشاغل صرف نظر از مورد ذکر شده، بنا به دلایلی تمایل به تجارت با شرکت‌هایی واقع در کشوری خاص دارند. در این مورد انتخاب کشور مناسب برای خرید شماره مجازی واتساپ بسیار مهم و تاثیر گذار است.

نکات شماره مجازی واتساپ

حذف خودکار شماره‌های مجازی

برخی ربات‌ها ساخته شده‌اند تا به طور خودکار شماره‌های مجازی را پیدا کرده و آن‌ها را غیرفعال کنند. اگر هدف شما از خرید شماره مجازی واتساپ ساخت حساب کاربری دائمی و پر اهمیت است نباید فراموش کنید که خطر حذف این شماره‌ها وجود دارد. البته شماره برخی کشورها احتمال ریپورت شدن آن‌ها کمتر است.

استفاده مطمئن از شماره و حساب کاربری با خرید شماره مجازی تخصصی ممکن خواهد بود.

شماره‌های مجازی باکیفیت و بدون مسدودیت

مسدود شدن شماره های مجازی یکی از معضلات اساسی به خصوص برای استفاده تجاری است چرا که قادر نخواهید بود برای شخصی افراد پیامی ارسال کنید و عملا از بیشتر مزیت‌های استفاده از شماره مجازی محروم خواهید شد.

در کسب و کار خود با توجه به نوع نیازتان شماره مجازی کشورهای معتبر را انتخاب کنید.

در خرید شماره مجازی واتساپ علاوه بر شناخت کشورها با شماره باکیفیت نیاز است قطب معکوس آن را نیز بشناسیم. یعنی شماره هایی که کیفیت پایینی دارند و اغلب ریپورت هستند یا بعد از مدتی غیرفعال و از دسترس شما خارج می‌شوند.

جمعبندی و نکات پایانی

کشورهایی مثل انگلیس با کد 44+، آلمان با کد 49+، سوئد با پیش شماره +46، فرانسه دارای کد 33+، هلند با کد 31+ و ترکیه دارای کد 90+؛ از جمله کشورهای اروپایی با شماره مجازی با کیفیت است. اما اگر تصمیم دارید شماره ای مربوط به قاره آمریکا خریداری کنید کشورهای کانادا و آمریکا که هر دو کد 1+ دارند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. و از بین کشورهای آسیایی کشور مالزی با کد 60+ شماره ای با کیفیت و مناسب دارد.

سه کشور آسیایی چین با پیش شماره 86+ ، روسیه و قزاقستان هر دو با کد 7+؛ دارای شماره‌هایی هستند که احتمال غیرفعال و ریپورت شدن در آن‌ها بیشتر است. اما اگر به هر دلیلی تصمیم گرفتید از این شماره‌ها استفاده کنید، برای ساخت حساب کاربری در پیام‌رسان‌های دیگری مثل تلگرام حتما از نسخه‌های غیر رسمی تلگرام استفاده کنید و بعد از تنظیم عکس پروفایل برای آن اطلاعاتی مانند نام و یوزرنیم را برای آن تنظیم کنید تا از ریپورت شدن حسابتان جلوگیری کنید.

امیدواریم بعد از خواندن این اطلاعات بتوانید با آگاهی بیشتری نسبت به خرید شماره مجازی واتساپ اقدام کنید و بالاترین بازده را با استفاده از آن داشته باشید. همچنین میتوانید اطلاعات مناسبی را جهت ساخت شماره مجازی تلگرام از طریق این مقاله بدست بیاورید

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن