شماره مجازی

خرید شماره مجازی اختصاصی و انواع آن

برای خرید شماره مجازی اختصاصی نیاز چه اطلاعاتی هستیم؟

به دنبال اقدام تعداد زیادی از مردم برای خرید شماره مجازی اختصاصی ممکن است سوالی ذهن برخی دیگر از مخاطبان را درگیر کرده باشد، که انواع مختلف شماره های مجازی چیست و کدام یک از آن‌ها برای خرید مناسب‌تر است؟ در این بخش ما سعی داریم به این سوال رایج، در حد قابل قبولی پاسخ دهیم.

با یک مثال ساده شروع می کنیم. می دانیم که برای هر کشور، پیش شماره ای تعیین شده که تنها نشان دهنده ی آن کشور است ولی در کارایی هیچ تفاوتی ندارد.  مثلا شماره های کشور ایران با پیش شماره ی 98 شروع می شود.

از بین کشورهای مختلف ، پیش شماره ی کشورهای آمریکا و روسیه بسیار پرطرفدار هستند. افراد زیادی به دنبال ساخت پیش شماره مجازی 1، که پیش شماره آمریکاست، می باشند.

پس نکته قابل توجه تنها تفاوت بین این پیش شماره هاست . چرا که مهم نیست شماره برای چه کشوری باشد، چون کارایی یکسانی در کشورهای مختلف دارد.

پیش  از خرید شماره مجازی اختصاصی، باید بدانید که بر اساس نوع کاربردی که این شماره ها دارند، انواع مختلفی از آن‌ها نیز موجود است که هر کدام برای گروه خاصی از کاربران مناسب هستند و ویژگی‌های متفاوتی دارند.

انواع شماره مجازی از نظر نوع کاربرد:

تجاری :

همان‌طور که می‌دانید برای راه اندازی و موفقیت کسب و کار های بزرگ و کوچک، داشتن ارتباط دو طرفه امری ضروری است که این امکان با خرید شماره مجازی اختصاصی در امر تجارت، بسیار راه گشا می باشد . این شماره ها در یک کشور واحد، نسبت به شماره هایی که در چندین کشور مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار در بین کاربران محبوب هستند به این دلیل که می توانند در طول 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته و حتی عضویت در شبکه های مجازی از جمله تلگرام و ایجاد حساب کاربری، خدمات ارزنده ای را ارائه دهند. برای مثال شرکتی که در کشور چین فعالیت می کند می تواند بدون پرداخت هزینه برای خط ثابت خارجی، شماره تلفنی را در لندن یا لس آنجلس داشته باشد که این امر در تجارت امروز جایگاه ویژه ای دارد.

خرید شماره مجازی اختصاصی
تجارت شما به راحتی و با خرید شماره مجازی اختصاصی می‌تواند به یک تجارت جهانی تبدیل شود.

 

شخصی:

از دیگر مزایای استفاده از شماره مجازی، این است که با استفاده از این سرویس، کاربرانی که به واسطه ی مهاجرت یا مسافرت در کشور دیگری به سر می برند، می توانند به راحتی با خانواده و دوستانشان تماس برقرار کرده و ارتباط داشته باشند. همچنین در زمان برقراری ارتباط، اطلاعات و مخصوصا شماره تماس شما برای طرف مقابل، نمایش داده می شود که این امر می تواند برای هر فرد نگران کننده باشد. بخصوص در واتس اپ و وایبر، شماره های افراد به راحتی نمایش داده می شود که این امر در شماره مجازی دیده نمی شود و حریم خصوصی شما حفظ می شود.

 

بازاریابی:

در بعضی از شرکت ها، در جنبه های مختلف بازاریابی و یا استفاده از کانال های رسانه ای، از شماره های مجازی در این امور استفاده می شود. حتی می توان با امکان داشتن چند اکانت، با اکانت اصلی خود، با دیگران ارتباط برقرار نکنید. برای مثال ممکن است بخواهید یک اکانت مجزا برای کار داشته باشید تا شماره شخصی شما در دسترس همه قرار نگیرد و همچنین از شماره اصلی خود برای ساخت حساب کاربری شخصی استفاده کنید؛ در این حالت به راحتی و با خرید شماره مجازی اختصاصی و معتبر می‌توانید به هدف خود برسید.

 

استفاده در خدمات مجازی:

از مهم‌ترین ویژگی‌های شماره‌های مجازی و استفاده از آن می توان به این اشاره کرد که، ارائه دهندگان خدمات تجاری مجازی مانند: آدرس مجازی، گیرنده ی مجازی و دفاتر مجازی، برای ارتباط سایر خدمات مجازی خود از این سرویس سود می جویند. چرا که این امر به آن‌ها اجازه می دهد تا بتوانند شماره تلفن و آدرس، تقریبا در هر کجای دنیا، داشته باشند.

انواع شماره مجازی از نظر ویژگی خدمات شماره:

شماره های جغرافیایی:

این شماره‌ها از نوع شماره ثابت هستند و همچنین متعلق به یک شهر خاص یا بخشی از یک شهر هستند. برای مثال شهر پاریس دارای کد 9، شهر استکهلم دارای کد 8 و منطقه منهتن دارای کد 212 است. این شماره‌ها به عنوان مشترکین محلی شناخته شده و هزینه تماس آن‌ها پایین است. در صورتی نسبت به خرید شماره مجازی اختصاصی از این نوع اقدام کنید که مقصد تجارت شما شهر یا منطقه‌ای خاص باشد.

برای دیدن پیش شماره های کشورهای مختلف میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

پیش شماره های کشورهای مختلف

شماره مجازی اختصاصی
خرید شماره مجازی اختصاصی می‎‌تواند هویت جدیدی به کسب و کار شما ببخشد.

 

شماره‌های ملی:

این شماره ها مربوط به شهر یا منطقه خاصی نیستند بلکه متعلق به یک کشور هستند. و اغلب توسط شرکت ها و کسب و کارهای آن کشور استفاده می‌ شوند.

شماره‌های تماس رایگان:

این شماره ها عموما برای تماس گیرنده رایگان است و هزینه تماس به حساب شما، دارنده این نوع شماره، نوشته می‌شود. معمولا شرکت‌های بزرگ به منظور خدمات رایگان مشتری‌ها اقدام به خرید شماره مجازی اختصاصی از این دسته می‌کنند.

شماره همراه:

این شماره‌ها دارای سیم‌کارت نیستند پس نمی‌توان به روش عادی از آن‌ها برای تماس استفاده کرد. اما می‌توان با استفاده از نرم‌افزار‌های مربوط پیام و تماس رد و بدل کرد. خرید شماره مجازی اختصاصی از این نوع، معمولا توسط شرکت‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می‌شود.

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد

 

خرید شماره مجازی از وبسایت shomare7

 

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن